IT ניהול מחלקת
ServiceNow® IT Service Management ‘ITSM'
שרות לקוחות
ServiceNow® Customer Support - CSM
משאבי אנוש
ServiceNow™️ HRSD
ניהול הענן
ServiceNow® Cloud Management - ITOM
אנו עוזרים לארגונים לבנות מחדש את תהליכי העבודה שלהם בפלטפורמת ServiceNow
ניתן להיעזר בנו בכמה דרכים
- צוותים יעודיים – הגשמי את חזון השינוי העסקי שלך ב- ServiceNow
- שירות יעוץ- פתרונות עם מפת דרכים מפורטת. השתמשו בשיטות העבודה המומלצות לדיגיטציה של תהליכי עבודה ספציפיים, יישום אפליקציות חדשות או שילוב עם יישומי צד שלישי
- כח אדם במיקור חוץ – מצאו את אנשי המקצוע הטובים ביותר שאתם זקוקים להם במהירות, ללא נהלים מסובכים. אנו נדאג לכל ההליכים הארגוניים והפורמליים ונדאג כי הצרכים שלכם יתמלאו.
אז איך אנחנו עוזרים לכם להנות מכל מה ש ServiceNow יכולה להציע?
אנו נקשיב לצרכים, לשיטות העבודה והניהול שלכם. לאחר מכך, נבנה תרשים זרימה שיתאר את הפתרון שלנו ל workflow מתאים.
יש לנו צוות מומחים רב תחומי המגיע מדסיפלינות שונות ומנוסה בפלטפורמה ובבניית תהליכי עבודה המותאמים בדיוק בשבילכם.
השירות שלנו כולל:
פלטפורמת NOW
צור תהליכי עבודה דיגיטליים המחברים אנשים ומערכות כדי לשפר את הפרודוקטיביות הארגונית ולהגביר זריזות ומהירות
ניהול שירותי IT
ITSM הוא מערך של תהליכי עבודה יעילים וכלים לניהול ופיתוח שירותי . ITSM משמש לטיפול בתקלות, בקשות, שינויים ובעיות
ניהול תפעול IT
חבילת ITOM ServiceNow מסייעת בניהול רכיבים מרובים, כולל אוטומציה של גילוי תשתית, תחזוקת תאימות, ומיפוי שירותים.
ניתוח, אנליזה ודיווח
אנליטיקות לביצועים מניעה לטרנספורמציה עסקית בכך שהיא מאפשרת לעסקים להגדיר, לעקוב ולנתח על התקדמות אל מול יעדים. עקוב אחר מדדי תהליכים קריטיים, מגמות ומדוד את איכות והתנהגות התהליך.
ניהול משאבי אנוש
הגדל את תפוקת העובדים בעזרת תהליכים חכמים מותאמים אישית. לפשט את הגישה לשירותים ולבצע אופטימיזציה של אספקת השירות בכל הרמות.
ניהול שירות לקוחות
סט כלים ותזרימי עבודה למעקב ובקרה על כל האינטראקציות עם לקוחות החברה. מספקת שירות לקוחות קל וחלק על ידי אוטומציה למשימות עיקריות.
ניהול סיכונים ותקינה
מאפשר לך לנהל את סיכוני החברה בקלות ולעמוד בתקנות ותקנים
ServiceNow היא פלטפורמת תוכנה מבוססת ענן לניהול שירותי IT (ITSM) המסייעת לאוטומציה של ניהול עסקי IT. הוא מתוכנן על פי הנחיות ITIL בכדי לספק כיווני שירות למשימות, פעילויות ותהליכים. היא משתמשת בלימוד מכונה כדי למנף נתונים ותהליכי עבודה כדי לעזור לעסקים להפוך למהירים יותר ולגדול תוך כדי.
ServiceNow מציעה גמישות, עוצמה ואמינות לניהול אירועים ובעיות. יתר על כן, המשתמשים רשאים לבחור את ממשק התמיכה הנוח ביותר שלהם. הוא מספק את כל המידע לטכנאי לאבחון ותיקון בעיות תוך הסרת התלות בגיליונות אלקטרוניים ובמיילים.