Salesforce

ייעוץ, איפיון, הטמעה ופיתוחים לחברות

אנו עוזרים לארגונים לבנות מחדש את תהליכי העבודה שלהם בפלטפורמת Salesforce

ניתן להיעזר בנו בכמה דרכים

  1. צוותים יעודיים  – הגשמ\י את חזון השינוי העסקי שלך ב- Salesforce
  2. שירות יעוץ- פתרונות עם מפת דרכים מפורטת. השתמשו בשיטות העבודה המומלצות לדיגיטציה של תהליכי עבודה ספציפיים, יישום אפליקציות חדשות או שילוב עם יישומי צד שלישי
  3. כח אדם במיקור חוץ – מצאו את אנשי המקצוע הטובים ביותר שאתם זקוקים להם במהירות, ללא נהלים מסובכים. אנו נדאג לכל ההליכים הארגוניים והפורמליים ונדאג כי הצרכים שלכם יתמלאו.

סיילספורס, המובילה העולמית בתחום ה-CRM, מסייעת לחברות להתחבר ללקוחותיהן בדרכים חדשות וחכמות. עם ניסיון נרחב ביישום. הצוות שלנו כולל מיישמים, מנתחי מערכות ותכנתים, כח אדם מיומן זה מאפשר להציע פתרונות נכונים לאתגרים של הלקוחות שלנו – חברות קטנות כגדולות

 

יתרונות מערכת ניהול קשרי לקוחות לעסקים קטנים

מערכות ניהול לקוחות עוזרות לעסקים רבים לטפח את הקשר עם לקוחותיהם, לפשט ולייעל תהליכים בארגון ולהעלות רווחיות. כלומר, מדובר ביתרונות רבים, הנה כמה מהם:

  לשפר פרודוקטיביות ויעילות

בין המשימות שיכולות לעבור לCRM: 

  • תיעדוף לידים – לתת לעובדים לעבוד על הטובים שבהם.
  • יצירת מסעות לקוח – היוצרים נקודות מפגש פרסונליות של הלקוח עם העסק שלכם.
  • המשך מעקב אחרי לידיםבאמצעות אוטומציה של תהליכי שיווק – מיילים שיווקיים וכו’. 
  • הפקת דוחות

לגדול ולהישאר מאורגנים

אחד האתגרים הוא ליצור מבנה ארגוני יעיל שיכול להכיל קהל לקוחות גדל והולך. מערכת  ניהול לקוחות, מספקת תמונה מקיפה של 360 מעלות על כל לקוח ותורמת לגדילה של העסק. 

להבין טוב יותר את קהל המטרה ולהגיע אליו

ליצור חוויית לקוח מעולה. ללקוחות היום יש אפשרות לבחור ממגוון גדול של אפשרויות, ולכן חוויית הקנייה היא זו שתכריע את הבחירה שלהם.  מערכת ניהול קשרי לקוחות אוספת אינפורמציה משיחות ברשת החברתית, מידע עסקי והיסטוריית לקוחות של העסק שלכם. הנתונים האלה הם מודיעין שניתן לפעול על פיו כדי לפנות ללקוחות הפוטנציאליים הנכונים, ולהציע להם את ההצעה הנכונה בזמן הנכון. כך אפשר לסגור עסקאות רבות יותר, או להמשיך לטפח לידים שעוד לא הבשילו לכאלה שיבצעו קנייה או הצטרפות

דברו איתנו

צרו קשר

פנו אלינו ונחזור אליכם בהקדם