HPE Nimble Storage dHCI

פלטפורמה חכמה, גמישה, המשלבת ניהול אחוד לצד הפשטות של HCI

פתרון dHCI מאפשר ניהול אחוד של מערך המחשוב והאחסון באופן גמיש, ללא תלות בין הרכיבים. דבר המאפשר גידול מהיר ויעיל

השרות והתמיכה שלנו לצד ה-dHCI מבית HPE מאפשר ליהנות מכל העולמות: ארכיטקטורה גמישה שמספקת את כח המחשוב המוביל בתעשייה, המבוסס על שרתי ProLiant HPE לצד מערכת אחסון Nimble HPE .והכל עטוף במערך ניהול חכם Infosight HPE יחד עם שותפות של אנטריפוינט תאפשר הקמה ונהיול סביבה יחודית קלה ונוחה לתפעול

יתרונות המערכת

  • חסכון מוכח בעלויות בזכות ניהול אחוד ואחיד על כלל משאבי ה-Data Center הארגוני.
  • ניסיון בלעדי בניתוח תקלות מקצה לקצה מרמת השרתים ועד רמת היישום.
    ניהול זמן יעיל וטיפול במניעת תקלות בצורה מושכלת המבוססת על אירועי אמת שנאספו ב– 12 שנים – HPE Infosight.
  • פתרון חדשני המאפשר גמישות מוחלטת בגידול בלתי תלוי בכח עיבוד ומשאבי אחסון.

5 סיבות למה HPE Nimble Storage dHCI

ניהול פשוט ויעיל

  • התקנה מהירה, תוך 15 דקות
  • ניהול אחוד של כלל ה– Center Data דרך ה- vCenter VMWare
  • יכולת גידול עצמאית ע"י הוספת המשאב הנדרש (זכרון, כח עיבוד, דיסקים)
  • ניהול המערכת מבוסס המלצות AI הניזונות ממידע שנאסף מעשרות אלפי אתרים בעולם – חוכמת המונים

זמינות גבוהה וניהול פרואקטיבי של השירות

  • פתרון ללא נקודת כשל בודדת, המבטיח Uptime של  99.9999%
  • חיזוי ופתרון תקלות אוטומטי טרם התרחשותן
  • היכרות מעמיקה של גורמי התמיכה עם סביבת הלקוח בעת פתיחת קריאה בזכות AI
  • יכולות Protection Data מובנות המאפשרות לבצע Backup גמיש (מקומי ואל ה-Cloud)

גידול קל ובלתי תלוי

  • ניתן לגדול ב– Compute ו/או ב- Storage ללא תלות, ללא קשר
  • יכולת הרחבת שירותי המידע אל ה- Cloud
  • הורדת עלויות מוכחת בעת הרחבה

הורדת הוצאות ניהול והוצאות עתידיות

  • כל אינטיליגנצית התוכנה ותובנות ה– AI הינן חלק מהפתרון וללא עלות נוספת
  • אפשרות להרחבת הפתרון על פי (תפיסת Out/Up-Scale גידול בנפח ו/או בביצועים)
  • יכולת שדרוג יעילה של בקרי מערך האחסון והמנעות מהחלפת כל המערכת
  • יכולת לשלב טכנולוגיות עתידיות בזכות השימוש בארכיטקטורת חומרה סטנדרטית

חווית שירות שלא הכרתם

  • 86% מהקריאות נפתחות, מטופלות ללא התערבות אנושית
  • התחייבות למענה טלפוני של עד דקה אחת למהנדס שירות – 3 Level) L2/L1 לא קיים)
  • הסתכלות גלובלית של מערך התמיכה על כל ה– Stack :שרתים, רשת, אחסון, ווירטואליזציה
  • מדדי שביעות רצון לקוח גבוהים במיוחד: 91.4 מתוך 5

לקוחות שעברו לפתרון dHCI מספרים על חוויה אחרת בניהול היומיומי של תחזוקת מרכז המחשוב. לא עוד עיסוק ב – Troubleshooting או Optimization, לא עוד עבודה סיזיפית של תהליכי שדרוג מורכבים.

פתרון ה – dHCI מספק ללקוחות את הזמן לעסוק בצמיחה עסקית של הארגון ולא 'לרדוף' אחר הטכנולוגיה או אחר הטיפול בתקלות.

ה  – UPTIME הגבוה אליו מתחייבת HPE, הגמישות בגידול בלתי תלוי בכח עיבוד ומשאבי אחסון וכן מערכת ה – AI (Infosight) הניזונה ממידע שנאסף מעשרות אלפי אתרים בעולם מספקת חוכמת המונים אשר מורידה את זמן הטיפול בתחזוקה בכ – 86%.

צרו קשר

פנו אלינו ונחזור אליכם בהקדם

דילוג לתוכן