מערכת monday

ה"בוסט" שהעסק שלכם צריך – מערכת monday

התקנת מערכת monday אידיאלית לכל עסק

למרות המוניטין המסובך שמערכות CRM שונות שייתכן שצברו במחלקות המכירות והשיווק בארץ ורחבי העולם, בליבת מערכות ה-CRM יש מטרה פשוטה – לאפשר לכל סוג של עסקים, במיוחד קטנים יותר, לבנות קרבה עם לקוחות פוטנציאלים כדי שיוכלו לצמוח ביעילות. אחת המערכות המומלצות והנפוצות יותר היא מערכת monday. למעשה, 80% מהעסקים הקטנים כבר התקינו מערכת monday ורבים מהם כבר בשימוש במשך שלוש שנים או יותר. אם אתם מחפשים למצוא CRM ידידותי, נוח וורסטילי שיתאים בדיוק לעסק שלכם הבחירה צריכה להיות התקנת מערכת monday.

פנייה מהירה

    האם מערכת monday מסובכת או פשוטה?

    אם נתאר במילים הפשוטות ביותר, מערכת CRM היא תוכנה שעוזרת לעקוב אחר מידע ואינטראקציות בין החברה שלך ללקוחות שלך. כמו כל אפליקציית CRM גם מערכת monday מאחסנת, מארגנת ומחזירה אינטראקציות בין הצוות ללקוחות או ללקוחות פוטנציאליים, כך שכל אחד בארגון יכול לאחר מכן לאחזר ולסקור כל נקודת מגע שהייתה לעסק שלך עם לקוחות קיימים או פוטנציאליים. היתרון העצום הוא שזה מבטיח שהאינטראקציות עם הלקוחות תמיד יהיו עקביות ומותאמות אישית, מה שמגדיל את סיכויי ההמרה, ומעודד אמון ונאמנות של לקוחות לעסק שלכם. במילים אחרות עסקים מרוויחים מהתקנת מערכת monday את היכולת לשמור על קשרים טובים עם הלקוחות ובמילים פשוטות עוד יותר  מערכת monday בעלת שתי מטרות עיקריות – לשמור על הלקוחות מרוצים, ולהבטיח לקוחות חדשים כדי שתוכלו לצמוח. מטרות אלו הן אוניברסליות לכל העסקים, קטנים כגדולים כאחד.

     

    מערכת monday עוזרת לעמוד ביעדים אלו ויותר מכך

    המערכת מבוססת על 3 עקרונות בסיס שהופכים את העסק שלכם וכל עסק אחר למאורגן יותר, יעיל יותר ובסופו של יום גם רווחי יותר

     

    • מערכת monday מרכזת את כל המידע הדרוש כדי לספק חווית לקוח מצוינת במקום אחד שבו רושמים הערות של ועל לקוחות.
    • ייעול תהליכי המכירה מבלי לשלם תוספת עבור תמיכה טכנית ותכונות מתקדמות.
    • מתן שירות מבוסס ענן לשיתוף וגישה קלה לנתונים – מרבית ממערכות ה-CRM שנמצאות בשימוש כיום מבוססות ענן קל וחומר לגבי מערכת monday.

     

    מערכת monday אינן מיועדות רק לשירות לקוחות, הן שימושיות גם עבור צוותי המכירות והשיווק.

    סביר להניח שיותר מאדם אחד יהיה מעורב בתהליך הזה, גם אם יש לכם צוות קטן יותר. לכן, רישום מרכזי המפרט כל נקודת מגע או התקשרות עם הלקוח  אשר נגישה לכולם בקלות בזכות מערכת monday – יהפוך את התהליך של ההתנהלות מול הלקוח ליותר מפשוט וחלק. לאחר מכן, צוותי מכירות יכולים לשתף פעולה עם מחלקת שיווק ולשתף מידע זה על הלקוח, מה שמאפשר ליצור קשרים אישיים יותר עם לקוחות. עם כל היתרונות הללו, פתרונות של מערכת monday עשויים להיראות יקרים ומורכבים מדי, אבל הם לא צריכים להיות. מכיוון שמערכת monday היא מודולורית וגדלה איתכם ובקצב שלכם.

    צרו קשר

    פנו אלינו ונחזור אליכם בהקדם

    דילוג לתוכן