מערכת ניהול קריאות

לתת שירות ללקוחות זו מומחיות מקצועית

מערכת ניהול קריאות – הדרך שלכם לפתח אסטרטגיית שירות לקוחות מוצלחת

יש מגוון של עסקים וארגונים, חלקם מוכרים מוצרים, אחרים נותנים שירות עבור מוצרים אלו ואחרים משלבים מכירה ושירות יחד. ארגוני שירות לקוחות מציעים בדרך כלל מספר ערוצים לטיפוח קשרי לקוחות, וערוצים נוספים כגון סוכנים וירטואליים וצ'טבוטים מתווספים עקב הטרנספורמציה הדיגיטלית שמגיעה לכל בית עסק. כאשר ארגוני שירות לקוחות מציעים ערוצים רבים, לעתים קרובות הם מתקשים לעמוד בדרישות הלקוחות לשירות מעולה ועקבי בכל אחד מהם ולא אחת הם חייבים מערכת ניהול קריאות על מנת לנהל ולהמשיך את הטיפול בלקוחות. כיום עם תופעת ה"לקוח הדורש" כלומר הלקוחות דורשים שירות לא פחות ממעולה רבים מהארגונים ובעלי העסקים מבינים כי אין מנוס מהטמעת מערכת ניהול קריאות על מנת לתת מענה הולם לכולם.

פנייה מהירה

    אחידות ומירכוז מידע הם המפתח עבור מערכת ניהול קריאות איכותית

    אמינות היא הדבר שיגרום ללקוח שלכם להחליט אם להיות לקוחות שלכם או לא. הדרך לייצר קשרים אמינים עם הלקוחות הוא מתן תשובות ומידע עדכני ורלוונטי בכל עת. השימוש החוזר בידע קשור ישירות ליכולת שלכם כארגון  למצוא שלו. ארגונים גדולים רבים בנו את הערוצים שלהם בצורה מפוזרת תוך שימוש בכמה בסיסי ידע, מה שמקשה על לקוחות וסוכנים למצוא אותו או לעשות בו שימוש חוזר בערוצים אחרים מעבר למקום שבו הוא נקלט בתחילה ולספק את אותה איכות שירות בכל הערוצים. מערכת ניהול קריאות באה בעצם לייצור השוואת נתונים ומידע בין כולם, לא עוד לקוח שנאמר לו שהמשלוח בדרך בה בעת שכלל יצא מהמחסן. אם אתם רוצים לקוחות עם מערכת יחסים ארוכת טווח אתם חייבים להתנהל בשקיפות מולם, מערכת ניהול קריאות היא הפתרון הכולל עבורכם ועבור הלקוחות שלכם. יש יתרונות רבים נוספים כך למשל טכנאי שיוצא לתת שירות וחסר לו חלק, הוא מקים במערכת הזמנה והלקוח יכול לדעת בכל רגע נתון מה מצב ההזמנה של אותו חלק ומתי יבואו להתקין אותו אצלו, תשכחו מתשובות מעורפלות ללקוחות.

     

    חוסכים בהוצאות, מגדילים את ההכנסות עם מערכת ניהול קריאות

    כאשר אתם משתמשים עם מערכת ניהול קריאות הערך על ההשקעה (VOI) בידע יגדל במיוחד כאשר מספר ערוצים יעשו שימוש חוזר באותו בסיס ידע, וכל מאגר ידע יגדל בערכו האישי. עסק שעיקר עיסוקו הוא מתן שירות לקוחות יוכלו גם לחסוך בעלויות תחזוקה מכיוון שיש רק בסיס ידע ראשי אחד שבו משתמשים כולם. עמוד השדרה של מערכת ניהול קריאות כוללת ממשקי API רבי עוצמה ומחברים ואפליקציות מוכנים לשימוש. זה משפר את מהירות הידע שנצבר ומשתחרר למספר ערוצים, באופן זה אתם מקצרים את כלל התהליכים החל מהמענה הטלפוני ועת למתן השירות עצמו בפועל. ללא ספק מערכת ניהול קריאות הופכת את ההתנהלות מול הלקוחות לאיכותית ויעילה יותר.

    צרו קשר

    פנו אלינו ונחזור אליכם בהקדם

    דילוג לתוכן