ניהול לקוחות CRM

לתת יותר ללקוחות שלכם

ניהול לקוחות CRM – ככה תתנו ללקוחות שלכם יותר

אין בעל עסק שלא רוצה להשיג יותר, זאת עובדה מוגמרת. לשם כך נדרשים לא מעט פעולות על מנת לייצר גידול בהכנסות החברה על ידי גיוס לקוחות חדשים מצד אחד ושמירה על הלקוחות הקיימים מצד שני. במצב אידיאלי ניהול לקוחות CRM  הינו תהליך שבו כל סוכן מכירות בעסק מכיר את הלקוח שלו, יודע מה הוא צריך, מתעד כל שיחה, דואג ללוות אותו מרגע ההתעניינות ועד לסגירת העסקה בועל, ואף מעבר לכך, גם כל נושא הלוגיסטיקה מול הלקוח מטופל על ידי הסוכן באופן כזה שהוא מוודא שאכל הכל מתנהל כשורה, ללא עיכובים על מנת לייצר מצב של "לקוח מרוצה". אך בטוח שאתם יודעים ומבינים שמצב אידיאלי כזה לא באמת מתקיים מסיבות רבות, אין באמת מערך של ניהול לקוחות CRM וכל התהליך מסתבך סביב גורמים מעכבים כמו עומס, חוסר סדר, עדיפויות שגויות ועוד. אז מה זה בעצם ניהול לקוחות CRM? למה אתם צריכים כזה בעסק שלכם ואיך זה בא לידי ביטוי בפועל? 

פנייה מהירה

    למה אתם צריכים ניהול לקוחות CRM?

    רגע לפני שנבין למה אנחנו צריכים ניהול לקוחות CRM נבין מה המשמעות של המילה CRM. CRM אלו ראשי תיבות של Customer Relationship Management ובתרגום חופשי – "ניהול קשרי לקוחות". למעשה ניהול לקוחות CRM מאגד בתוכו את כל מה שקשור ללקוח שלכם, "הכול" החל מפרטי יצירת קשר, מעקב הזמנות, עקב מכירות, אפילו מתי יש לו יום הולדת, כל הנתונים הללו שזורים במגוון משימות שונות מול הלקוח המתועדות לפרטי פרטים החל מרגע יצירת הקשר הראשוני ועד לניהול החשבונות מולו. אם בתהליך הסטנדרטי ניהול הלקוחות התבצע בצורה אימפולסיבית ( היום אולי נדבר עם לקוח "פלוני אלמוני") ותוסיפו על כך את כל ההתנהלות מסביב הרי שיש צורך בהשקעת משאבים רבים וזמן עבור כל לקוח והשקעה שכזו צורכת כספים. כיום בזכות טכנולוגיה של ניתוח ובקרת מידע ניהול לקוחות CRM מאפשר לכם לקבל נתונים בזמן אמת ובכל מקום, לא פתקיות צהובות, קלסרים משובצים או ניירות פזורים בכל מקום אלא מערכת אחת שבה מרוכזים כל נתוני הלקוח כולל ההשתלשלות המלאה של עסקאות המכר מולו.

    איך ניהול לקוחות CRM בא לידי ביטוי?

    אם בחרתם לייעל את תהליכי העבודה בעסק שלכם סביר להניח כי ניהול לקוחות CRM הינו השיח היומי אצלכם. אז מה באמת ניהול לקוחות CRM עוזה עבור העסק שלכם ועבורכם?

    שקיפות – כאשר כל המידע על הלקוח שלכם מרוכז במקום אחד ובמיוחד שמדובר על ניהול לקוחות CRM קל יותר להיות בעניינים, תוכלו במהרה לנתם מידע ולהבין את תמונת המצב ללא צורך בהשקעת משאבים מאומצים.

    שיתוף – אחז היתרונות הוא היכולת לשתף את המידע וכל מה שקשור אל ניהול לקוחות CRM בין העובדים, המנהלים, מנהלי המחלקות ואפילו ביניכם לבין הספקים השונים, דבר לא יחמוק מכם ובאופן זה הלקוחות שלכם יבינו וירגישו שהם בידיים טובות.

    ארגון – סדר וארגון שווי ערך ל 70 אחוז מהעבודה, בזכות מערכת ניהול לקוחות CRM תהיו הרבה יותר מאורגנים ומסודרים, לא עוד ניירת שהולכת לאיבוד, לא עוד "שכחתי", "לא הספקתי" ניהול לקוחות CRM מביא את העסק שלכם למימד חדש של קידמה הן מבחינה טכנולוגית והן מבחינת הקשר שלכם עם הלקוחות שלכם. התוצאה: לקוחות מטופלים הם לקוחות מרוצים שנשארים איתך עוד ועוד.

    חיסכון בזמן ומשאבים – התוצאה הסופית של ניהול לקוחות CRM היא למעשה חיסכון עצום במשאבים, כוח אדם וזמן. הצמצום הוא בעצם ההתרחבות שלכם, בזכות ניהול לקוחות CRM באופן יעיל אתם תמיד עם היד על העליונה, תוכלו לחזות מבעוד מועד מה נדרש עבור הלקוחות שלכם ובכלל עבור העסק שלכם.

     

    צרו קשר

    פנו אלינו ונחזור אליכם בהקדם

    דילוג לתוכן