מערכת CRM לניהול לקוחות

הדרך שלכם לשדרג את היחסים עם הלקוח

מהי מערכת CRM לניהול לקוחות?

ההגדרה היבשה של מערכת CRM היא מערכת לניהול קשרי לקוחות. השאלה היא למה הכוונה במערכת CRM לניהול לקוחות? ובכן לא קיים עסק שאינו צריך לקוחות, זו יכולה להיות המכולת השכונתית או חברת ענק שמייצרת מוצר או תוכנה. כולם צריכים בסופו של יום את הלקוח שירכוש את התוצרת על מנת שאותה חברה תוכל להמשיך ולהתקיים, וגם כמובן לייצר עוד. "קשרי לקוחות " זה הדבר שאנו עושים עם הלקוח על מנת שיהיה לו טוב וירצה לרכוש מאיתנו עוד, ואולי גם ימליץ עלינו (לידיעתם המלצה טובה שווה 100 פרסומים, אולם המלצה רעה יכולה למוטט עסק. ככל שאנו בעלי העסקים נשמור על תקשורת עם הלקוחות הם ירגישו טוב יותר. אין הכוונה אל שיחת חולין או ארוחה במסעדת יוקרה (לא שזה לא טוב… אבל…) כי לשמם זה אין צורך בהטמעת מערכת CRM לניהול לקוחות בעסק שלכם, יש כאן הרבה יותר מעבר. קשר עם הלקוח אומר שאתם יודעים להתאים לו את המוצר הנכון, שאתם מלווים אותו החל מבחירת המוצר ועד לאספקה שלו בפועל. מערכת CRM לניהול לקוחות כמשמעה כן היא – שמירה על קשר עם הלקוחות והרבה מעבר לכך.

פנייה מהירה

    איך מערכת CRM לניהול לקוחות משדרגת יחסי בית עסק – לקוח

    להבדיל מימים עברו היום העולם מתנהל מהר יותר, יעיל יותר וזאת על מנת ליצור מצב שבו הלקוחות מטופלים ולא מוזנחים. מערכת CRM לניהול לקוחות משדרגת בצורך משמעותית את הארגון או העסק שלכם הכל הנוגע אל ההתנהלות שלכם עם הלקוח, להבדיל מימים עברו שהיינו רושמים תזכורת, מערכת CRM לניהול לקוחות מאפשרת לנהל את הלקוח שלהם ואת המשימות הרבות הכרוכות בו בלחיצת כפתור אחת. תוכלו לשתף מידע במהירות ויעילות בין הגופים השונים בארגון שלכם, החל מאיש המכירות ועד ללוגיסטיקת האספקה, ממש כמו מכונה משומנת. תוכלו לנהל לידים לפי עדיפויות, לנתח נתונים בזמן אמת ולייצר תקשורת אמיתית עם הלקוח שלכם. מערכת CRM לניהול לקוחות היא כלי עוצמתי שללא ספר ייצור אצלכם מהפך משמעותי.

    מה היתרונות הבולטים של מערכת CRM לניהול לקוחות?

    כמו שכבר הבנו ככל שיש בידינו יותר שליטה תהיה לנו יותר בקרה, ואכן מערכת CRM לניהול לקוחות משפרת ומשדרגת את כל התהליך שלנו מול הלקוחות. מערכת CRM לניהול לקוחות מכילה יתרונות רבים, אלו הבולטים שבהם:

    כבר בהתחלה תוכלו לבקר קמפיינים שיווקים על ידי למידת הערוץ ממנו הגיע הלקוח, תוכלו אף לדגום את מספר הפניות שלו אליכם על מנת להבין עד כמה הוא חושק במוצר שלכם, תוכלו לתעד את תהליך השיווק / מכירה, לרכז את כלל הפרטים שלו, ללמוד על דפוסי התנהלות ורכישה וכן הלאה. כל הנתונים הללו משוכללים יחד לתוך מערכת CRM לניהול לקוחות וכאשר אתם מול הלקוח תוכלו בקלות לזהות את הצורך  ולתת מענה מהיר עבור צורך זה.

    צרו קשר

    פנו אלינו ונחזור אליכם בהקדם

    דילוג לתוכן