גם ללקוחות שלכם מגיע חברת רכישה על מנת שמצד אחד הם יהנו להיות לקוחות שלכם ומצד שני לא רק שיחזרו לרכישה נוספת אלא גם היא המליצו עליכם כעסק שכדאי לקנות ממנו שוב. יש לו 100 דרכים לשיפור חוויית הלקוח כאשר המטרה הסופית היא כמובן להגדיל את ההכנסה של הארגון תוך כדי יצירת הזדמנויות בעלות ערך ללקוחות עצמם. תוכנת ניהול לקוחות אחת הדרכים האידיאליות אשר מאפשרת שיפור חוויית לקוח באופן מוחלט. כבר משיחת הטלפון הראשונה שבה הלקוח יצר קשר איתכם או אתם ביצעתם טלמרקטינג התקשרת אליו כבר באותו רגע תהליך יצירה ושיפור חווית לקוח מתחיל. ללא ספק הלקוחות היום הם לא הלקוחות של פעם ורבים הם מצפים לקבל מכל ארגון או בית עסק חווית לקוח נקודה חוות לקוח כוללת קשר בין אישי, הטבות, ניהול ותפעול תהליך הרכישה, מעקב אחר המערך הלוגיסטי עד אשר הלקוח מקבל את המוצר. חשוב לזכור כי תוכנת ניהול לקוחות מהווה מה לך שבו נרתמים כל הארגון ללא יוצא מן הכלל על עובדיו, הספקים, מערך הלוגיסטיקה למטרה אחת שהיא יצירת חווית לקוח משודרגת ומשופרת.

 

האם תוכנת ניהול לקוחות מתאימה לעסק קטן?

 במילה אחת התשובה היא כן!  ללא ספק כל בית עסק אשר יוכל ויודע לתת ללקוח שלו חווית לקוח טובה  סביר להניח כי הלקוח יהיה מרוצה וירצה להמשיך להיות לקוח שלכם תוך כדי המלצה עליכם כל נותני שירות טובים למקרים ולחברים נוספים. אולי תוכנת ניהול לקוחות נשמעת כמו משהו רציני גדול שם צריך משאבים והוצאות כספיות רבות , אולם בפועל אין ככה דברים תוכנת ניהול לקוחות יכולה להיות מודולרית אשר מתאימה את עצמה לגודל העסק שלכם וגודלת יחד איתכם. נכון שיש יסודות בסיסיים שלם לא תוכלו לוותר כאשר אתם מטמיעים בארגון שלכם תוכנת ניהול לקוחות כגון מערכת בקרת התקשרויות עם לקוח, מערכת ניהול קשרים עם גופים חיצוניים כגון חברות שילוח ואספקה, בקרה על שירות לקוחות וכמובן שתוכל להיות לכם אפשרות פגישה אלה נתונים מכל מקום ובכל זמן.

 

מה נדרש מבית העסק עבור תוכנת ניהול לקוחות?

נכון ניתן להטמיע וליישם כמעט בכל ארגון תוכנת ניהול לקוחות אך לא בהכרח כל ארגון יכול או יודע להתנהל בהתאם. הסיבה לכך שברוב המקרים יש ארגונים שכבר הנחילו לעצמם הרגלי עבודה ומאוד קשה לשנות אותם לכן אחד הדברים החשובים כאשר מטמיעים הוא מהסמים תוכנת ניהול לקוחות ולרתום את כל הארגון על עובדיו.  מקומות עבודה או חברות חדשים יחסית קל להם יותר להטמיע תוכנת ניהול לקוחות מאשר בית עסק ותיק שכבר עובד לפי סטנדרטים שהוא קבע לעצמו מימים ימימה. לכן המכשול הכי גדול להצלחת היישום של תוכנת ניהול לקוחות או כל מערכת אחרת הוא העובדים עצמם  הושאר הנפשות הפועלות נקודה לכן אבן היסוד להטמעת תוכנת ניהול לקוחות לוודא שכל אחד ואחד בארגון יודע, יכול ובעל רצון לשנות את דרכי העבודה שלו ולהתאים את עצמו למערכות החדשות.

צרו קשר

פנו אלינו ונחזור אליכם בהקדם

דילוג לתוכן