אודותינו


עם ניסיון של למעלה מעשור, מאות פרויקטים ולקוחות מרוצים, פיתחנו ב-EntryPoint הבנה עמוקה של צרכי הלקוח בגישה ייחודית המערבת פתרונות שונים בהתאם לאתגרים מולם אתה ניצב. יש לנו את טובי המוחות והמקצוע בעולמות ה IT - רשת, אבטחה ותוכנה, אשר ילמדו את העסק שלך מקצה לקצה ויעזרו לך להצליח. סל הפתרונות שלנו בשילוב יכולות, אנשים וידע רב שנצבר מקנים לנו את היכולת להעניק לך את מלוא הגמישות והמענה לצרכים הגדלים ומשתנים של העסק שלך.

אוהד פטל, מנכ"ל EntryPoint

במהלך שני עשורים, אוהד צבר ידע וניסיון עשיר בעת כהונתו בתפקידים בכירים בחברות הייטק מובילות בארץ. 

הצלחתו בתחום ורצונו לשלב בין אהבתו לחדשנות טכנולוגית לבין האתגר הטמון במציאת פיתרונות עסקיים יצירתיים עבור לקוחותיו, הם שעמדו לנגד עיניו כשייסד את entrypoint בשנת 2004, כחברה מוכוונת לקוח. 

מוטו זה, בו הלקוח, יעדיו ושביעות רצונו הם היסודות עליהם הוקמה החברה, הינו הקו המנחה את עובדי החברה, הפועלים ללא לאות להענקת שרות מיטבי וחדשני ללקוחותיה בארץ ובעולם.

 


קרן בילינסון, סמנכ"ל משאבי אנוש

קרן מאמינה שכל אחד צריך להיות עם ראש מורם, לשדר אמביציה ובעיקר הצלחה. זו התשתית אשר יחד  עם חזון אישי תעזור לכל אחד להשיג כל מטרה. קרן, בעלת  תואר ראשון  במדעי החברה, ותואר שני במינהל ומדיניות ציבורית, מנחת קבוצות ומאמנת וותיקה בתחום של ניהול קריירה. בעלת ניסיון רב שנים בעולמות משאבי אנוש ניהול מערכי גיוס גדולים, עולמות פרט, הדרכה ורווחה. במהלך עבודתה ניהלה  את מיזוגי החברות 012 ופרטנר בהיבטי משאבי אנוש. 

קרן הביאה לחברה תפיסת שירות גבוהה – העובדים הם ההון האנושי בחברה והמנוע שמצעיד  ומקדם את החברה!


עינת ארליכמן, סמנכ"ל כספים ובקרה

כשאנחנו מסתכלים על דוחות אקסל, אנחנו רואים מספרים, עבור סמנכ"לית הכספים שלנו, זה יותר כמו סיפור.  

עינת מבינה שכל עסקה חדשה מתחילה בצורך עסקי של הלקוח ולא שוכחת את העמידה ביעדי החברה, היתרונות והחסרונות, המטרה העסקית ומנסה לראות כיצד ניתן להגיע למצב של WIN WIN לחברה ללקוח. עינת מביאה עימה ניסיון רב של למעלה מ- 14 שנה בחברות פרטיות וציבוריות כסמנכ"ל כספים וכדירקטורית, והיא בעלת תואר ראשון בחשבונאות ומנהל עסקים ותואר שני במנהל עסקים והתמחות במימון.

 


עופר שמואלי, סמנכ"ל מוצרים וחדשנות

להסתכל על המחר , זה לא רק לקרוא את המפה , להבין טכנולוגית מה מתרחש מאחורי הקלעים, או לפגוע בחווית המשתמש האופטימלית.
עבור עופר שמואלי, להסתכל על המחר ,זה בעיקר לתת השראה, לייצר חדשנות פרקטית שהתוצרים שלה ברורים, להכיר את הצרכן, את דפוסי הצריכה שלו, את השוק בו הוא מתמודד ולהתאים לו את השירות או המוצר באופן המתכתב עם המציאות הקיימת והמחר הפוגש אותנו בקצה

עופר שמואלי , מגיע עם ניסיון של 15 שנה , בפיתוח מוצרים וליווי סטארט אפים משלב הייזום ועד להשקה מסחרית



השותפים שלנו

cisco
checkpoint
dell
eset
fortinet
office
microsoft
logitech
ruckus
symantec

בין לקוחותינו

dell
checkpoint
cisco
logitech
eset
fortinet
aruba
eci
audiocodes
jupiter
microsoft
marvel
nimble
trimble
rad
HP
HPE_Logo